‘Volmachten kariger dan zorgverzekeraars met informatie naar consumenten’

18 april 2017 Leestijd ± 1minuut

Wederverkopers van zorgverzekeringen communiceren minder goed met verzekerden dan de zorgverzekeraars zelf. Ze laten meer mails onbeantwoord en noemen minder vaak de acceptatieplicht in hun communicatie-uitingen. Dat is een van de constateringen uit de Monitor overstapseizoen 2016-2017 die staatssecretaris Martin van Rijn dinsdag naar de Tweede Kamer stuurde.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.