Verzekeraar moet klant rechtstreeks informeren over royement

14 augustus 2017 Leestijd ± 1minuut

Verzekeraars mogen er niet op vertrouwen dat een bevestiging van de beëindiging van een verzekering die aan het intermediair wordt gestuurd ook de klant bereikt. Dat blijkt uit een tussenuitspraak van het Gerechtshof Arnhem in een zaak die draait om een verzekerde die onbewust onverzekerd was en toen gedupeerd raakte door een woningbrand. Het Hof houdt een beslissing in deze zaak aan tot de volgende zitting.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.