Verkiezingen 2017: dit is hoe jouw egoïstische klant kiest

03 maart 2017 Leestijd ± 1minuut

Jouw klant is egoïstisch. Niet bewust overigens. Onbewust. En dat biedt kansen. Voor verzekeraars, banken en advieskantoren. Zeker in de huidige verkiezingstijd! Maar hoe zit dat precies? Waarom is je klant een egoïst? En waarom juist in deze verkiezingstijd? Ik leg het je uit in deze bijdrage.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.