Pas op! uw klanten zijn schizofreen

06 maart 2018 Leestijd ± 1minuut

Enige tijd geleden ben ik gevraagd om deel uit te maken van een expert groep van ShoppingTomorrow, Het digital commerce-platform voor alle e-commerceprofessionals. Wij hielden ons met name bezig met wat marketeers het ‘onboarding proces’ noemen. Simpel gezegd; hoe wordt je als klant verwelkomd op bijvoorbeeld een website en welke data moet je daarbij allemaal reeds invullen voordat je überhaupt een product hebt aangeschaft.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.