NN zet op ludieke wijze nieuwe inboedelverzekering in de markt

30 augustus 2016 Leestijd ± 1minuut

Verzekeraar Nationale-Nederlanden probeert met een ludieke reclamecampagne haar nieuwe inboedelverzekering onder de aandacht te brengen. In de reclame, die dinsdag is gelanceerd, presenteert NN de nieuwe inboedelverzekering die tot 10 jaar de nieuwwaarde van de inboedel vergoedt. Onder de noemer ‘Als er iets met je inboedel gebeurt, wil je daar wel hetzelfde voor terugkrijgen’ worden verschillende mensen

Het bericht NN zet op ludieke wijze nieuwe inboedelverzekering in de markt verscheen eerst op amweb.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.