Kifid verlangt bewijs voor onbevoegde reparatie mobiele telefoon

09 januari 2017 Leestijd ± 1minuut

Young & Parker Insurance moet alsnog de reparatie betalen aan een defecte telefoon en de gemaakte belkosten van de eigenaresse vergoeden. Dit heeft de geschillencommissie van klachteninstituut Kifid bepaald. Volgens Kifid houdt de stellingname van de verzekeraar dat klaagster haar telefoon eerder onbevoegd door een derde zou hebben laten repareren geen stand. Vorig jaar voorjaar

Het bericht Kifid verlangt bewijs voor onbevoegde reparatie mobiele telefoon verscheen eerst op amweb.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.