Japanse verzekeraar wil kunstmatige intelligentie 90% van administratief werk laten doen

29 december 2017 Leestijd ± 1minuut

De Japanse verzekeraar Mitsiu Sumitomo zet artificial intelligence (AI) in om 90% van de administratieve taken over te nemen op de salesafdeling. Dit moet de totale werklast van de verzekeraar met een vijfde verminderen. De arbeidskrachten die vrijkomen, worden ingezet om het verkoopwerk van verzekeringsagenten te ondersteunen.


Lees ook

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.