'Geen serviceabonnement? Geen probleem'

21 juni 2016 Leestijd ± 1minuut

Het bewust niet aanbieden van een serviceabonnement door een advieskantoor druist niet in tegen het klantbelang. Althans, volgens een krappe meerderheid van de InFinance-lezers.

De Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH) constateerde na een onderzoek onder de eigen leden dat het aanbieden van een serviceabonnement voor hypotheekklanten geen gemeengoed is. Maar is een serviceabonnement niet het beste voor de klant? Klanten worden tenslotte niet getriggerd een updategesprek aan te gaan als ze daarvoor apart moeten betalen.

Een groot deel van de deelnemers aan de InFinance-poll gaat ditmaal niet mee met deze redenatie. 55% is het oneens met de stelling ‘Het bewust niet aanbieden van een serviceabonnement is niet in het belang van de klant’. 45% is het hiermee wel eens.

Nieuwe poll: Stijging autopremies onterecht

Inmiddels staat een nieuwe poll online op InFinance.nl. Autopremies zitten fors in de lift, blijkt onder andere uit een premieanalyse van Independer. Dit is onterecht. Verzekeraars kunnen beter eerst eens naar de eigen kosten kijken voor ze de premies verhogen.

Bent u het hiermee eens of niet? Laat het weten in de poll, die u ook onderaan dit artikel vindt, of geef uw inhoudelijke reactie onderaan deze pagina.

Note: There is a poll embedded within this post, please visit the site to participate in this post's poll.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.