Franchiselabel Financieel Zeker minder soft

01 maart 2017 Leestijd ± 1minuut

Financieel Zeker wordt de nieuwe naam van franchiseformule Lifetime.nu. “De woorden ‘financieel zeker’ gebruikten we al als ondertekst bij de oude naam”, zegt directeur Robert van den Broek. “Tijdens een brainstormsessie over een nieuwe naam beseften wij dat we die al in huis hadden.”

Financieel Zeker is een formule die een combinatie biedt van soft en hard franchise. De deelnemende advieskantoren opereren onder hun eigen naam, zodat de eigen identiteit gewaarborgd blijft. Franchisenemers gaan het Financieel Zeker-logo vanaf nu wel consequent naast het eigen logo voeren.

Vijftig deelnemers

“Met ruim vijftig deelnemers zijn wij de afgelopen jaren uitgegroeid tot de vijfde soft-franchiseketen van Nederland”, zegt van den Broek. “Dan wordt het zinvol om de naam sterker te communiceren. De aangesloten adviseurs en advieskantoren laten zo meer zien dat ze niet alleen zijn.” Ook krijgt het label een plek op de websites van de franchisenemers. Consumenten krijgen daar informatie over Financieel Zeker en zien welke andere kantoren bij de franchise horen.

Financieel Zeker maakt deel uit van de Qualiora Groep, naast inkooporganisatie De Hypothekelaar, retailformule Zorgeloos Wonen en de modulaire dienstenformule SlimM.

In de nieuwe InFinance die op  11 maart verschijnt een interview met Robert van den Broek over franchising en het de vernieuwde modulaire dienstenformule SlimM.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.