Een bijna winstgevende PPI voor BND

17 mei 2016 Leestijd ± 1minuut

Brand New Day weet het zeker, binnenkort is zij de eerste partij in de markt die zwarte cijfers schrijft op de premiepensioeninstelling (PPI). “Het is in alle eerlijkheid best knokken geweest om dat punt te bereiken. De marges zijn bij álle PPI’s gewoon dun”, zegt directeur Jan Willem Hoitsma.

Volgens hem gaat het ‘eigenlijk best wel lekker’ en groeit de PPI ‘hard, kneiterhard’. Hoitsma: “We hebben nu de grens van 2.000 bedrijven als klant en € 250 miljoen toevertrouwd vermogen beslecht. In het begin richtten we ons op het kleinbedrijf (tot 50 medewerkers) en middenbedrijf (50 tot 250 medewerkers), maar ondertussen bedienen we ook een flink rijtje grote bedrijven met meer dan 500 werknemers. We zijn de tweede in de markt als je naar het aantal werkgevers als klant kijkt.”

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.