Digitaal VIVAT-label voor jongvolwassenen

07 november 2017 Leestijd ± 1minuut

NowGo is het nieuwe digitale label van VIVAT. Het label biedt digitale oplossingen om het leven makkelijker en leuker te maken en is gericht op de zogenoemde ‘early adaptors’. Dit zijn veelal jongvolwassenen, die hun financiële zaken graag zelf regelen.

Jeroen de Graaf, directeur Merk & Communicatie van VIVAT: “NowGo is opgericht vanuit de overtuiging dat verzekeren vandaag de dag veel transparanter en gemakkelijker kan. Geen ingewikkelde formulieren, lange wachttijden of onduidelijke informatie.”

In juli is NowGo live gegaan met de eerste verzekeringsproducten, zoals auto-, reis- en woonverzekeringen. “We positioneren nowGo als nieuwe financiële serviceprovider die in de toekomst, naast verzekeringen, ook digitale diensten wil bieden die het leven makkelijker en leuker maken. De verzekeringen zullen daar natuurlijk altijd centraal in blijven staan”, aldus De Graaf. Het merk wil zich nu breder in de markt bekend gaan maken.

Commercial

Deze week lanceerde NowGo haar eerste commercial. De commercial voor autoverzekeringen is de eerste in een reeks die online te zien zijn. Opvallend aan de commercials is dat deze in het geheel achterstevoren (in reverse) worden afgespeeld. Met dit effect wil nowGo laten zien dat je pas echt kan genieten, vanaf het moment dat je voor nowGo hebt gekozen.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.