Device onafhankelijke app Moneyou

16 augustus 2017 Leestijd ± 1minuut

Moneyou introduceert op korte termijn een nieuwe app waarmee bankzaken vanaf elk device geregeld kunnen worden. De app is onderdeel van een bredere rebranding die de dienstverlener de komende maanden gefaseerd doorgevoerd. Deze moet beter aansluiten de doelgroep millennials.

Behalve de app vervangt Moneyou haar logo en huisstijl en heeft de dienstverlener zichzelf een nieuwe tone-of-voice aangemeten. Op de vernieuwde ‘mobile first’ website kunnen klanten terecht voor informatie over, en het beheren van hun producten Sparen, Lenen en Hypotheken.

Millennials

Volgens Moneyou wil de millenials graag zelf hun financiën organiseren. Gemak, geen gedoe en zelf in control zijn staan hierbij voorop, stelt de dienstverlener vast. “Wij geloven in een gelijkwaardige relatie met de klant”, zegt Bas Boelhouwers, CCO van Moneyou. “Onze rebranding reflecteert deze visie. Bij de online-interface van onze producten blijven functionaliteit, transparantie en gebruiksvriendelijkheid vooropstaan, wat mensen helpt om eenvoudig zelf online hun bankzaken te regelen.”

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.