Consument laakt kwaliteit nazorg bij hypotheek

06 september 2016 Leestijd ± 1minuut

Slechts 55% van de huizenkopers is tevreden over de dienstverlening van zijn hypotheekadviseur nadat de hypotheek is afgesloten. Dit blijkt uit onderzoek onder 1.400 huiseigenaren door Maas Marktonderzoek in opdracht van Vereniging Eigen Huis. Over de nazorg van onafhankelijke tussenpersonen zijn de respondenten tevredener dan over die van een bankadviseur.  Vergeleken met vorig jaar is

Het bericht Consument laakt kwaliteit nazorg bij hypotheek verscheen eerst op amweb.

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.