Adfiz vertaalt onderzoek in Adviesflyers

09 februari 2017 Leestijd ± 1minuut

Adfiz heeft de uitkomsten van het Prestatie Onderzoek vertaald in Adviesflyers. Deze worden nu aan de hele markt ter beschikking gesteld. Daarmee wordt het voor adviseurs eenvoudiger om de kwaliteit van een aanbieder zichtbaar mee te nemen in de advisering.

Adfiz stelt dat de uitkomsten van het doorlopende Prestatie Onderzoek, uitgevoerd door Tevreden.nl, niet alleen relevant zijn voor de branche, maar ook de waarde van onafhankelijk advies vergroten. Om die reden heeft de brancheorganisatie de resultaten per productcategorie samengevat in praktische flyers die gebruikt kunnen worden in klantgesprekken.

Zeven categorieën

In deze flyers staat hoe verzekeraars volgens financieel adviseurs presteren op de categorieën Bankspaarproducten (Particulieren), Lijfrenteproducten (Particulieren), Overlijdensrisicoverzekeringen (Particulieren), Schadeverzekeringen (Particulieren), Schadeverzekeringen (Zakelijk), Pensioenproducten (Zakelijk), Inkomensverzekeringen (Zakelijk).

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.

 

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan de privacy policy.