Trends

Britt Dekker nieuwe gezicht van MUNT in online campagne

09 mei 2018 Leestijd ± 2 minuten 239 views

MUNT Hypotheken heeft Britt Dekker aan zijn nieuwste campagne verbonden. Deze campagne wordt geheel online uitgerold. Op de speciale actiesite hypotheekleek.nu kun je niet alleen ‘de housewarming van je leven’ winnen, maar vind je ook antwoorden op vragen die iedereen over hypotheken heeft. MUNT versterkt hiermee zijn imago van geldverstrekker die hypotheken voor iedereen begrijpelijk wil maken.
 

Britt Dekker
Op hypotheekleek.nu stelt Britt, op haar eigen onnavolgbare wijze, in verschillende video’s vragen over hypotheken, die iedere ‘hypotheekleek’ heeft. De vragen worden beantwoord door een hypotheekadviseur.

Hypotheek voor de leek
MUNT Hypotheken maakt vanaf de introductie op de Nederlandse markt hypotheken zo eenvoudig mogelijk. Niet alleen door het versimpelen van productvoorwaarden, maar ook door het aanvraagproces voor hypotheekadviseurs efficiënter en simpeler te maken. “Voor veel Nederlanders zijn hypotheken nog een beetje ingewikkeld.”, zegt Menno Luiten van MUNT Hypotheken. “Veel consumenten lezen bijvoorbeeld hun hypotheekvoorwaarden niet en snappen niet helemaal wat ze nu afgesloten hebben.” 

Simpele voorwaarden
MUNT Hypotheken is trendsetter geweest met diverse productinnovaties. De hypotheekaanbieder was een van de eerste die zijn klanten boetevrij liet aflossen met eigen geld. Ook past MUNT vanaf de start, nu bijna vier jaar geleden, de risico-opslagen automatisch aan als klanten voldoende aflossen. Luiten: “We hebben hierbij veel navolging gekregen van concurrenten. Hier zijn we erg blij mee, want dit heeft de markt alleen maar transparanter en dus begrijpelijker gemaakt voor consumenten.”