Opfriscursus gedragsbeïnvloeding

23 juli 2019 Leestijd ± 1minuut 253 views
Opfriscursus gedragsbeïnvloeding

Herinnert u zich Liza Luesink nog? Zij is een expert op het gebied van gedragsbeïnvloeding. Hoe zat het ook al weer met die vier knoppen waar Luesink over vertelde?

Luesink's bureau Duwtje, doet ook onderzoek naar de hypotheekmarkt. Er liggen voor hypotheekadviseurs voldoende kansen om het gedrag van de klant te beïnvloeden. Mits de adviseur op de juiste knoppen drukt. De vier knoppen die voorop staan in het hypotheektraject zijn: gemak, norm, motivatie en weerstand. Focus op deze zaken maakt dat het adviestraject een stuk soepeler verloopt, voor zowel de adviseur als de klant.

Luesink vertelt hier hoe er voor iedereen wat te winnen valt, als er maar aandacht is voor de knoppen.


Geschreven door

Redactie
Redactie

Vond u het artikel interessant?

Bedankt voor uw stem!

112 stemmen (gemiddeld 2,3 van 5).

Anderen bekeken ook

Giso van Dijk van MUNT over 2020: ‘Meteen knallen met nieuwe productvoorwaarden’

11 december 2019 Giso van Dijk, manager Operations van MUNT, blikt terug op ...

Met MUNT naar Nijntje: Suzanne vindt dat hypotheekadviseurs hier ook nog wat van kunnen leren

05 december 2019 Suzanne van den Helder (32) is assistent hypotheekadviseur bij Huis ...

Wordt de hypotheekklant niet horendol van al die apps?

28 november 2019 Een hypotheek aanvragen is al genoeg gedoe met alle documenten ...

Waarom hypotheken, taart en Nijntje een hele goede combinatie zijn

14 november 2019 MUNT Hypotheken sponsort het Nijntje Museum. We nodigen daarom adviseurs ...

Nieuwsbrief

Als eerste de achtergronden bij het hypotheeknieuws lezen? Benieuwd naar opinies uit de markt? Een voorsprong nemen op je kennistest-tegenstanders? Meld je aan voor de nieuwsbrief en je mist nooit meer iets op www.kop-munt.nl.